dijous, 6 de febrer de 2014

Somio que condueixo

 
Somio que condueixo per una carretera que conec molt bé. De fet és la carretera que he recorregut més vegades a la meva vida, ja de petita amb els meus pares per anar a veure als avis i ara de gran per visitar clients. Tinc cada revolt gravat a la memòria i a vegades em sembla que la podria recórrer amb els ulls clucs. En el somni, no sé d'on vinc però vaig cap a casa. En una corba difícil, no només pel revolt en sí sinó també perquè el cotxe hi entra en pujada per just en el punt més tancat iniciar la davallada, haig d'aturar el cotxe. Una boira espessissima ho cobreix tot i no puc veure res més que una grisor impenetrable. Ara sé que no puc fer la carretera només de memòria, tinc por d'equivocar-me i estimbar-me. Però també em causa pànic estar allà al mig aturada: en qualsevol moment pot venir un altre cotxe i envestir-me per darrere.

És la primera vegada que tinc aquest somni.

Somio que condueixo ràpid, nerviosa. Em sembla que m'he saltat un semàfor en vermell però no n'estic segura. De fet no l'he vist. No he pogut veure que hi havia un semàfor fins que ja l'havia sobrepassat i no podia veure si estava verd o roig. Al mirar pel retrovisor veig el que em fa l'efecte que és un cotxe de la policia. Estic, ara sí, aturada en un altre semàfor i em pregunto si la policia m'ha vist, si vindran a buscar-me. Estic angoixada

És la primera vegada que tinc aquest somni. Em sembla que és la primera vegada, fins i tot en això estic confusa.

4 comentaris:

  1. Si fos un expert en anàlisis dels somnis et diria que segurament et descuides de pagar l'assegurança del cotxe o de passar la ITV, però com que no ho soc, no em facis cas :P

    ResponElimina
  2. Ostres la ITV !!!!!!!!!!!
    És broma :))

    ResponElimina
  3. diuen que els somnis ens permeten realitzar desitjos amagats però en forma absurda i disfressada ..... potser va de transgredir les normes....tanmateix somni ben descrit i escrit!

    ResponElimina
  4. Jo diría que aquests somnis amgaven només angoixa, però mai he estat bona auto interpretant-me els somnis. Moltes gràcies pel teu comentari :)

    ResponElimina