dimarts, 4 de gener de 2011

Any nou, vida nova?

El veí de l’Òliba va començar l’any amb un vol vertical: del llit superior d’una llitera al terra. L’aterratge no va ser suau. S’ha trencat dues costelles.

Una companya de feina es va plantar ahir al al meu despatx per narrar-me la seva alergia post dinar de cap d’any, rotllo tinc tota la pell roja i cremant. Quan va acabar amb els seus patiments, va passar a la gastrointeritis de la seva mare i el seu fill.

L’Òliba va trobar ahir un bolet al sostre del passadís de casa meva. La bona notícia és que ara ja sé on va a parar l’aigua que perd la calefacció.

També ahir em va arribar un email per convidar-me al funeral d’un client. Demanava confirmació i assegurava que fariem un brindis pel difunt. Com que són guiris no crec que això del brindis sigui una metàfora.

Segons Telecinco a un poble de no sé on d’Estats Units, la nit de cap d’any van ploure ocells morts. Es veu que estaven estressats (els ocells, s'entèn, dels habitants del poble no en parlaven).

Aquest matí un client, un senyor gran i força pesat, ens ha felicitat l'any nou, amb la seva particular premonició econòmica: la crisis, diu ell tot content, durarà com a mínim 10 o 12 anys.

Després d'això molts de vosaltres en el meu lloc, pensarieu que els auguris pel 2011 són aterridors i us deixarieu endur pel pessimisme. Sort que jo no sóc d'aquesta mena de persones. Jo sóc seguidora del calendari xinès.

5 comentaris:

  1. Però si la teva vida és una aventura, coses!!!
    A mi sempre m'arrenques alguna riallada!

    Res...que aquest 2011 serà fantàstic!

    Ara no me'n recordo de què soc (vull dir al calendari xinès...)

    Una abraçada i bons auguris!

    ResponElimina
  2. Res d'això, hem començat l'any amb un eclipsi, parcial, però eclipsi i això, contra les antigues creences, vol dir que aquest any les coses donaran un tomb i paer acabar-ho d'adobar veurem com el judici contra Assange es girarà en contra dels acusadors, Berlusconi sortirà del govern italià i entrarà de pet a la presó i Aznar acabarà davant un jutge, sí, d'acord, no serà per portar-nos a una guerra sinó per assassinar un innocent al conduir begut, però acabarà també a la garjola.

    Mas si no e vero e ben trobato

    Bon any 2011

    ResponElimina
  3. No creguis coses2 a una amiga meva se li va inundar el pis i per poc perd el cap (literalment) perquè el sostre va cedir amb la mullena!!! i jo vaig estar a punt de quedar-me a fer el raïm tancada en un WC d'un bar que tenia encallat el pany!!! no m'ho invento pas...però ben mirat això és de l'any passat no pas d'aquest....o això o esperar cap el febrer que comença el nou any xinés!!!! Bon any!

    ResponElimina
  4. Ja ja ja! brutaaaal!
    Bon 2011 bonica! segur que serà un any ple de genialitats! :)

    M'ha agradat això del brindis, crec que si mai faig testament també ho deixaré escrit!

    ResponElimina
  5. Fanal Blau, doncs mira-ho, això de l'horòscop xinès, és interessant. Bon any nou xinès (amb una mica d'antelació) !

    Josep B, que es cumpleixi almenys un o dos dels teus desitjos. Bon any!

    Elfreelang, amb aquest final d'any, el que comença només pot portar bona sort :))

    Filadora, i que sigui amb el millor champagne francès! però ben pensat millor que facis el brindis en vida i així en gaudeixis. Bon any per a tu també!

    ResponElimina