divendres, 18 de desembre de 2009

Bratislava Christmas Market



Advertència: aquets relat pot ferir la sensibilitat de les persones romàntiques.

-T’estimo molt.
-Jo a tu més.
-No, jo més.
-Jo t’estimo segur tres quilos més que tu.
-L’amor no es mesura en quilos, coseta meva.
-I en què es mesura, dolcet meu?
-En accions. En allò que estàs disposat a fer per l’altre. Jo per exemple, per a tu seria capaç d’anar caminant fins a Montserrat.
-Descalça?
-També.
-Doncs, jo per tu aniria fins a la fi del món, amor meu.
-El món no té fi, reina del meu cor.
-Doncs aniria fins al pol nord.
-A peu?
-I en trineu.
-Doncs, així t’agradarà la sorpresa que t’he preparat.
-Què dius, amor? M’has preparat una sorpresa. Què bonic!
-Aquí tens, vida meva (i li allarga un sobre)
-Ai quins nervis més dolços. A veure que diu... un bitllet d’avió! És un viatge!! Que bé!... Per anar a... (canviant l’expressió de sobte) a Bratislava...
- Quina il·lusió, veritat?
-Però a Bratislava no fa molt fred?
-Quinze graus sota zero. Però hi ha mercats de Nadal. Ja veuràs que bé que ens ho passarem!
-Tu t’has tornat boja! Jo no vaig a la Bratispava, aquesta o com es digui, ni de conya!
-Però, què dius?
-Que no m’agrada el fred, ni el Nadal.
-Però l’important és que estarem juntes.
-Jo no vaig enlloc. Ves-hi tu si vols.
-Però ja he comprat els bitllets i reservat l’hotel i ara no em tornaran els diners.
-És el teu problema. Haver-m’ho preguntat abans.
-Mira que ets egoista!
-Jo? La que només pensa en si mateixa ets tu, que planifiques viatges sense pensar en el que a mi m'agrada i sense preguntar-me.
-Ves-te’n a la merda.
-Ves-te’n tu a la merda.
-No, tu te’n vas a la merda tres vegades més que jo.
-Tu te’n vas a la merda fins a la fi del món.
-I tu fins el pol nord.


18 comentaris:

  1. Ai, en el fons s'estimen moltíssim, està clar. S'ho passaran d'allò més bé a Bratiscomcollonsesdigui.

    ResponElimina
  2. Jajaja! Mac, sabia que a tu t'agradaria!
    Un petó, guapa

    ResponElimina
  3. Ostres!! Llegeixo el relat i em quedo convençuda de que no hi aniran... i llegeixo el comentari i veig que sí!! :-))

    Voleu dir que hi aniran? Si s'han engegat a la merda i tot...

    Epsss!! Si els hi sobren els bitllets, els accepto!! jajaja

    ResponElimina
  4. Com la vida mateixa....Molt bo! com tantes parelles ....una cosa són les paraules i l'altra els fets...però crec que finalment encara que sigui remugant hi aniran junts...

    ResponElimina
  5. Assumpta, ja veig que no t'espanta el fred :)Et poso la primera de la llista, per si no hi van, passar-te els bitllets!

    Elvira, però quin viatge els espera, tota l'estona barallant-se i amb allò que fa tanta ràbia de "ja t'ho deia jo...". Gràcies :)

    Saltinbanqui, però s'ho passaran bé? Jajaja :)

    ResponElimina
  6. És que les sorpreses són tan perilloses...Però, de vegades, ens hem d'arriscar, oi?

    I, posa'm a la llista...que a mi tampoc no em faria pas res d'anar-hi!

    Com sempre, genial!

    ResponElimina
  7. Segur que s'estimen molt... Però tenen gustos diferents, els falta arribar a un acord!
    Molt ben lligat (lo del pol nord m'ha recordat que de crio deia "fins al cel", quan alguna cosa la volia molt; anys després vaig aprendre la paraula "infinit")

    ResponElimina
  8. Hahaha, boníssim! Aquí tot és molt maco, però quan hi ha conflicte... a veure qui cedeix!

    ResponElimina
  9. Gràcies, Fanal. Ja estàs apuntada, però segur que hi vols anar? Mira que -15º és molt molt fred ;-)

    Ramon, jo em quedo amb "fins al cel", és més bonic. Veig que tu ets dels que creu que parlant tot es sol·luciona, però les persones no som sempre raonables...

    Xexu, sí l'amor és quelcom més que una declaració d'intencions :) Gràcies.

    ResponElimina
  10. M'ha fet molta gràcia, però jo sóc de les que crec que hi aniran... rondinat o no, ja no t'ho puc assegurar. he estat a punt de no llegir-lo per allò de la recomanació que has fet per als romàntics... però finalment, ja veus m'arreglo el final a la meva manera i ja està... els bitllets no sobraran, però jo no m'apunto pas, trobo que fa massa fred :)

    ResponElimina
  11. jajaja, jo tb voto pq hi aniran. I amb el fred que farà no sortiran de l'habitació de l'hotel, on aprofitaran per arreglar-ho tot, apa!

    Si m'he equivocat... a mi tb m'interessa aquests bitllets :)

    ResponElimina
  12. Mireia, gràcies.

    Carme, ja veig que els romàntics sou a prova de bomba :)). Crec que fas bé de no apuntar-te a la llista dels bitllets, jo tb penso que és massa fred brrr! Gràcies

    Pd40, doncs esperem que la calefacció de l'hotel no s'espatlli! Quedès apuntada, però espero que tu si que surtis de l'hotel :))

    ResponElimina
  13. Molt bo! Jo crec que hi aniran, discutint però hi aniran.

    ResponElimina
  14. Bé, la majoria opina igual que tu :) Gràcies

    ResponElimina
  15. Boníssim!!!

    Real com la vida mateixa... :-)

    Jo també penso que sí que hi aniran, encara que sigui rondinant hahahaha

    ResponElimina
  16. Rita, ara ja en tornat del viatge i de moment segueixen juntes... almenys fins al próxim viatge o la próxima sorpresa :))

    ResponElimina