dilluns, 27 de juliol de 2009

Estiu


Passen els llargs dies d’estiu amb els seus matins de feina estressant, les tòrrides tardes i els vespres inquiets. Allò que no s’ha fet durant mesos, la posposada revisió del dentista, les últimes sessions de teràpia, la feina endarrerida, tot esclata en els últims dies de juliol com si l’agost fos un abisme insalvable.

La pujada de les temperatures em provoca un descens en picat de la tensió, em prenc cinc cafès diaris per vèncer no sé si la son o l’efecte relaxant de les pastilles que em recepta el neuròleg (no anem gaire sincronitzats el meu metge i jo) i les migranyes m’empipen més que mai, segurament per demostrar que tots els meus esforços són inútils.

He encarregat la felicitat en forma de descapotable biplaça per mitjans del mes d’agost i mentrestant per anar assajant això de fer el que em dóna la gana, acabo ballant sobre la barra d’un bar i les paraules, escrites o pronunciades, se m’escapen sense control, provocant catàstrofes que finalment només són petits terratrèmols que únicament destorben el meu son.

Turandot es suïcida al Palau Robert, enlloc de menjar perdius per sempre més, com havia fet fins ara, i dissipa el meu malestar per un malentès que ha mogut algun ressort desconegut. El Rafa em diu que si em penso que estic al consultori de l'Elena Francis, quan intento esquivar un tema i un ratet més tard em demana que posi data final. Però sense ell per recordar-me que sóc jo la meva millor consellera, com m'ho faré?

El castell de Cardona aixeca les seves torres impressionants vers el cel i el seu fantasma de l’habitació 712, posa el meu escepticisme en un carrer sense sortida. Un dia acabaré escrivint un post com l’article de Francisco Gonzalez Ledesma Usted no va a creer esto

2 comentaris:

  1. et veig un final de juliol ben atepeït! contradiccions i el llençar-se a la piscina... segur que t'ensurts!
    petons

    ResponElimina
  2. Sí, no sé perquè m'estresso si cada any és igual... Ara ja està, les vacances són a tocar...
    Petons!

    ResponElimina