diumenge, 14 de juny de 2009

Com de bé em coneixes?

1.El nom de Coses2 es deu a que:

a) la meva germana gran es diu Cosesquepassen.
b) em vaig equivocar i vaig premer el 2 per error.
c) el 2 és el meu número de la sort.
d) a un sobrenom que em diuen algunes persones.

2. Les passades vacances vaig anar a:

a) Xina, que fan uns ratolins amb allioli per llepar-se els dits.
b) Tailàndia, la selva és el meu habitat natural.
c) Iemen, encara tinc les cicatrius de la metralla.
d) al sud de França a passejar-me tranquil·lament.

3. Practico el següent esport:

a) sóc un as de les caniques.
b) cada dia corro 23’5 kilòmetres.
c) cap, l’esport no fa per mi, perquè resulta que cansa.
d) corro amunt i avall en una pista de bàsquet

4. Fa uns mesos que intento deixar:

a) la cocaïna.
b) el tabac.
c) els chupa-chups de coca-cola.
d) l’addicció a Internet (avui he recaigut).

5. Per guanyar-me les garrofes:

a) faig veure que sé de lleis.
b) sóc cirurgiana, cada dia salvo vides.
c) venc droga a la porta d’un col·legi.
d) qui ha dit treballar?

6. Em vull comprar:

a) un tractor, sóc molt de la terra.
b) un quatre per quatre gegant.
c) un descapotable.
d) una targeta de metro.

7. En Rafa és:

a) el meu psicòleg.
b) el meu amic invisible.
c) el meu gos.
d) el meu pare.

8. Quan vaig a un bar:

a) escalfo un tamboret a la barra.
b) sóc la reina de la pista de ball !!
c) m’adormo al primer sofà que trobo.
d) m’emborratxo fins a perdre el sentit.

9. Pateixo la següent malaltia crònica:

a) alzheimer juvenil
b) esquizofrènia paranoide amb deliris de grandesa
c) estic sana com una manzana
d) putes migranyes

10. Sóc:

a) d’un poble d’alta muntanya, per això no paro de publicar fotos amb neu.
b) d'una població costanera i el mar és el meu model fotogràfic particular.
c) ciutadana del món
d) xarnega como la vida misma i del Raval com la Maruja Torres.

(Nota: entre les persones que facin el test i superin el 50% d'encerts sortejaré una volta en la resposta correcta de la pregunta 6)

18 comentaris:

  1. Está chupadísimo. Tengo el 100% de aciertos. ¿Por qué no lo has puesto en el facebook? Eres una vulgar, jijiji. Adorablemente vulgar :-p. No pongo la plantilla de respuestas porque supongo que el test está destinado al grupo de tus lectoras-admiradoras, con la intención de pillar a una buena alumna. Si acaso ya las corrijo yo el examen, como becaria (vulgar) que he sido durante mucho tiempo. Je.

    ResponElimina
  2. A veure:el2 és per error, sud de França, basquet,fas veure que "entens" de lleis,un 4x4 o un descapotable,en Rafa ni idea;reina de la pista?,sofà?ummm, el tabac o els xupaxups de cola?, puta migranya? ciutadana del món? xarnega i del raval? Potser n'he encertat tres? jo no ho tinc xupat com macbollix....

    ResponElimina
  3. Com que t'agraden els jocs de pregüntes... jugarem a encertar-les:
    1-b
    2-d
    3-d
    4-b
    5-a
    6-c
    7-a
    8-d
    9-d
    10-b

    crec que al 50% he arribat!!

    ResponElimina
  4. Aquí la becaria. Elvira tiene 4 respuestas acertadas; no te he contado las respuestas dobles, porque, a ver... no es serio contestar a un examen con respuestas múltiples, hombreporfavor, jejeje. Y calaix tiene 8 bien. En fin... si es con esto de bolonia la exigencia se pone en el mínimo y pasa lo que pasa... Ay... Bueno, de momento, la vuelta con la tarjeta de metro se lo lleva la calaix. Sigan jugando...

    ResponElimina
  5. Treure´m les dobles, jo també vull anar en metro:descapotable, en Rafa es el gos,en els bars adormir-se al sofà,, tabac, puta migranya i del raval....més encerts? o menys?

    ResponElimina
  6. Rectifico, vaig per nota: coses2 un sobrenom; en Rafa té dues cames és psicòleg,en les bars emborratxar-se, i en un poblet de la costa....he fet els deures

    ResponElimina
  7. Ui,ui,ui, m'hauré de rellegir els posts del blog perquè no sé d'on heu tret la idea que m'emborratxo fins a perdre el sentit... que abstèmia no sóc però excepte quan surto pel meu poble, els altres dies m'haig de contenir, per amor al carnet de conduir.
    Sóc la reina de la pista de ball !! La Mac n'és testimoni. Por cierto, querida profesora, que de becaria y de vulgar nada, gracias por corregir los test.
    Ho heu fet totes molt bé i us heu guanyat una volta en un descapotable,(sorpresa!!!) el dia que faci un cop de cap o més aviat que perdi el cap i me'l compri :)

    ResponElimina
  8. Ha sigut divertit! El descapotable que sigui ben gran!!

    ResponElimina
  9. dona, jo crec que a l'espera del descapotable ens hem guanyat la volta amb metro! i amb una tarja hi podem anar les 4!!! ;-)

    ResponElimina
  10. Potser serà el més pràctic perquè el descapotable serà biplaça o no serà, o sigui que per anar-hi haureu d'esperar torn ;-)

    ResponElimina
  11. Quiero añadir que prácticamente las acertasteis todas, porque la del baile tenía trampa. Si al menos hubiera puesto "pato mareado" en vez de "reina"....jijiji. Porque baila de un modo... digamos "amazing", jejeje. Aunque lo importante es bailar ciertamente ;-) Y ya puesta, que compre dos descapotables y así cabemos todas a la vez. Besitos de bona nit.

    ResponElimina
  12. ei... i jo, que encara hi sóc a temps?? us ho podeu creure o no... però n'he encertat 9 i sense veure les respostes !!!! és el que tenim les seguidores-admiradores..;)( amb debilitat per les becàries..)

    ResponElimina
  13. Oh, vaya, entonces que sean tres descapotables. Seguro que has fallado la de la pista de baile, eh, elena? jijiji. Bueno, yo ya desaparezco, que la autora del blog me va a meter bronca.

    ResponElimina
  14. esa..esaaaaa!!igual se podria impugnar .. o algo .. seria el primer 10 de mi vida .. como lo ves Mac???

    ResponElimina
  15. Ei, Elena, és clar que hi ets a temps. Hauré d'acceptar que la pregunta del bar no compta, perquè a la Mac, que és la única que la sabia, no li semblo més que el pato marejat de la pista de ball... Així que Elena tens un 100%, moltes felicitats!! Has guanyat una volta en descapotable i uns quans ensurts perquè la meva manera de conduir és digue'm que una mica especial... Tot i que potser m'ho repenso i enlloc de tres descapotables, compro un minibus :))

    ResponElimina
  16. Vinga... que jo ja portaré el meu.. solament en farà falta un altre;-)

    ResponElimina
  17. Uuuuuh, que tard que arribo!

    Mira, si a mi em fessin descriure la Coses2 amb quatre dades de no res diria: la vaig conèixer googlejant una peli de vampirs sueca (que ja té delicte...), juga a bàsquet, fa riure, té un psicòleg que es diu Rafa i resulta que és (quasi) penedesenca, com jo. Per tant, queda clar que algunes respostes ja les sabia, eh. :)

    ResponElimina
  18. Hola Marlene! No arribes tard i ben segur que t'has guanyat una passejada encara no sé si en metro, en descapotable o en minibus :)
    M'encanta que em diguin que faig riure, (escrit així sona estrany, però ho dic seriosament), gràcies!

    ResponElimina