divendres, 3 d’abril de 2009

Fred als peus




L’altre dia vaig veure El lector. D’una primera part eròtica i entretinguda es passa a una segona, que a mi em va semblar freda i que no transmetia l’emoció que hauria. No sé si jo vaig anar al cinema amb els sentiments refredats o va ser la pel·lícula que em va encomanar la seva gelor, però segur que vaig sortir del cine sota zero. I així he seguit uns quants dies: al frigorífic de la meva vida. Una existència de tons grisos, blancs i blau pàl·lids, de parets despullades en pisos que sobtadament esdevenen altre cop grans i buits, de solituds insensibles, d’emocions adormides, de roba funcional, d’horaris estrictes, de feina avorrida, d’ordre simètric, de frases curtes i silencis llargs. Dies d’humitat i fred als peus.

Una altra vegada viatjo en el temps: quan aquest post es publiqui jo estaré en un avió llegint La soledad de los números primos, que segur em servirà per recordar-me que no tots volem o podem dissoldre'ns en l'anonimat de la majoria.

7 comentaris:

  1. Hi, I like your photo a lot. I am a big fan of travelling and taking pictures as well so here I my favourite picture from Croatia: http://www.odyssei.com/travel-gallery/88093.html (beautiful beaches, beautiful sea!) ).  I think I will come back here, so see ya later!

    ResponElimina
  2. Ostres, doncs a mi em va encantar! Encara no he vist Slumdog Millionaire, o sigui que, de moment, El Lector és per a mi la millor de l'any...I em va fer reconciliar-me amb la Kate Winslet.

    No ho llegiràs fins que tornis, probablement, però, Bon Viatge!

    ResponElimina
  3. Vaya, lo nuestro es no coincidir en gustos cinéfilos. Yo considero que es una gran película, de lo mejorcito de este año (junto con "La ola"). Tras verla un montón de sensaciones me invadieron, todas buenas.
    Como simpre: para gustos, los colores.

    Buen viaje.
    P.D.: Haz de todo menos leer!!

    ResponElimina
  4. M'acabes de fer pensar que la volia anar a veure i no ho he fet :-(
    La veriat és que no sé si aquest llibre et servirà per recuperar l'escalf... que la ressenya que n'he llegit m'ha deixat amb molta por de constatar la incomunicació humana. Ja ens explicaràs.
    Que disfrutis del viatge!

    ResponElimina
  5. Welcome and thank you. Your picture from Croacia is very nice. Looking forward seeing you again.

    Gràcies a totes. Ja veig que debia ser jo la que tenia mal dia quan vaig veure la pel·lícula... M'ho vaig passar molt bé al viatge i només vaig llegir a l'avió d'anada perquè a la tornada zzzzz, dormint tota l'estona. Petons !!

    ResponElimina
  6. bueno.. possiblement aquest viatge t'ha retornat una mica l'escalfor ( s'intueix..).
    Pel que fa a la peli del lector, aquest dies m'he estat llegint el llibre - al sofà de casa- i la veritat, ni fred ni calor...

    ResponElimina
  7. El viatge i les vacances de SS m'han calentat el cap... i els peus també!
    Jo també el tinc el llibre. Ara que ja m'he acabat el super depriment La soledad de los numeros primos, me'l llegiré, no pas perquè vulgui tornar a refredar-me sinó perquè a la peli em vaig quedar sense entendre algunes coses i aquesta és una sensació que no suporto :)

    ResponElimina