dijous, 26 de març de 2009

Quin espai ocupen dos mil parells de sabates?


Com demostrarem que una senyora vivia allà on no vivia?


Que carai diu l’article 13 de la Sexta Directiva?


Si no l’han enterrat i no l’han incinerat, què han fet aquesta gent amb el mort? (tres segons d’incertesa molt llargs) Què diu? Donat el cos a la ciència?... I ara jo què dic?... I la ciència passa per casa buscar-lo o li has de portar?


Per quin motiu una parella casada han de viure en pisos diferents en un mateix poble? I aquest motiu se’l creurà algú?


Quin és el valor de mercat? I l’interès de mercat? I sobretot, té algun interès el maleït mercat?


Per què no em truca el del banc? A quina cua han perdut la nostra hipoteca? A la de la caixera que han enviat de vacances indefinides a Hawai amb tots els mojitos pagats?


Qui i per a què va carregar quatre euros al compte de l’empresa? (la comptable no dorm amb aquesta pregunta)


Estàs estressada? Fas esport? Beus prou aigua? Fas exercicis per enfortir els músculs de la teva esquena? Dorms amb el coixí adequat? Has de canviar de matalàs? (si no estava estressada, desprès d’aquest email, ja ho estic).


Quin és el moment o l’import per dir-li prou a un morós?


A quin tarat se li pot acudir demanar una foto del comptador de l’electricitat amb la portada d’un diari per “indiciar la fecha”? Es pensarà el comptador que l’ha segrestat la milícia colombiana?


Es pot tenir vocació de comptable? No són vocació i comptabilitat dos conceptes antagònics per definició? Algú que no sigui jo i que no se’n aprofiti, li dirà a aquest xicot que està malbaratant els millors anys de la seva vida?


Són les set, plego?

4 comentaris:

  1. Jajaja, Calaix, espero que hagis dit sí a la darrera pregunta :)

    ResponElimina
  2. M'ha encantat la comptable que no dorm pels quatre euros. Per què les comptables es pensen que els diners de l'empresa són seus? És una mena de síndrome d'Estocolm amb els diners curiosíssim!

    Estàs molt estressada, oi?

    ResponElimina
  3. A mi la comptable de l'empresa em desespera!!

    Sí, em sembla que sí, que estic estressada, però menys del que es podria esperar... :)

    ResponElimina