dilluns, 23 de febrer de 2009

Vols ballar?

Dilluns de carnaval, dilluns de tranquil·litat. Els meus clients no truquen perquè estan refredats. Les plomes abriguen poc, sobretot si només te les poses al cap i deixes la resta a la intempèrie. Llàstima de l’esmorzar. Només passa al meu poble que tots els bars tenen el seu plasta? La d’avui creia que pel preu d’un cafè tenia dret a repetir a crits fins a deu vegades:

- A mi el que els altres pensin no m’importa !!

Un disco ratllat. I tots els altres sense atrevir-nos a dir-li que a nosaltres el que a ella no li importa, tampoc ens importa gens, o dit més clar:

- Calla, hòstia, calla.

Ara el millor, quan s’ha girat cap a la senyora de la taula del costat i li ha deixat anar:

- A tu tampoc t’importa, oi? Perquè a tu segur que també et critiquen molt.

Toma. Visca els bars de poble.

Desprès feina endarrerida. Recurs a trànsit sense possibilitats en temps record, cinc minuts. Un ratet jugant amb el traductor. Sabeu com es diuen en castellà els Mossos d’Esquadra? Bocados de Escuadra.

Cap al final del matí m’angoixo una estona, pensant en números que no em quadren. Al migdia a casa, a ballar. Ara quan no sé què fer ballo. Allibera tant com cridar al cotxe amb la ràdio a tope i és més entretingut que meditar.

I els oscars. No m’havia passat mai que m’agradessin tant els títols de crèdit del final d’una peli. Una mica preocupant que ja em veig llogant vídeos de Bollywood als paquis del Raval.

3 comentaris:

  1. Hola, hola

    Creo que es una vergüenza que ganara el oscar a mejor canción ésta, en vez de la del BOSS, que no estaba ni nominada, por "the wrestler": http://www.youtube.com/watch?v=uRUEKJIcvbo

    He dicho

    ResponElimina
  2. Doncs sí, va molt bé ballar.A mi la Carrau em va genial, però si, he de confesar que una pel·lícula de Bollywood he vist: Lagaan. Prou entretinguda :-)

    ResponElimina
  3. Mac, ya sabes que soy una gran fan del Boss, pero es un poco dificil de bailar. La peli tiene una pinta... (jijiji)

    Calaix, prenc nota, la Carrau i Lagaan ;-)

    ResponElimina