diumenge, 1 de febrer de 2009

Ai demà quan ho llegeixi

Em prenc un parell de copes i penso que tinc tantes idees bones sobre les que escriure però al cap d’un moment em dic què depriment tot plegat, passo, passo, passo, que quan vaig començar la segona versió de mateixa (incís- incís del incís em sembla que això del incís ho llegit en un altre lloc- a la vida real l’altre dia em vaig quadrar i els vaig dir que el meu nom era tal qual sense 2 al darrera) em vaig proposar fugir dels mals rotllos, perquè si estan bé els moments em poso el cor a la mà o no em dóna la gana de posar-me la samarreta que ara estic ofesa, encara estan millor els que relativitzes i dius buf, buf què no n’hi ha per tant i et rius al sopar i els dius ha estat un moment no em dóna la gana i què, però sense baixar del burro que no me la penso posar i ai ai ai que encara estic borratxa i m’ he perdut. D’això, que mola escriure tal com penso, sense punts, us foteu si es fa pesat, que sóc moderna, que un paio va guanyar un premi Nadal així, sense ni un puto punt, que a les dues pàgines et marejaves, i que em prenc un aquarius, no perquè sigui esportista sinó perquè una amiga em va dir que era collonut per la ressaca i jo he decidit adelantar-me als aconteixements i me’l foto encara en plena borratxera per prevenir, mira que sóc previsora. I demà em llevaré amb mal de cap i ho apuntaré en un calendari perquè ara ni les migranyes de quin agobio ( o quina ressaca), estan lliures de control i no sé que cony posaré en el calendari sobre quan tinc la menstruació perquè la meva regla s’ha tornat riu andalús i apareix i desapareix, però no cal patir que un metge em va dir que eren nervis, tot i que jo no estic pas nerviosa, que la vida s’ ha convertit en una espècie d’anar fent ni fu ni fa, però ei els metges sempre tenen raó sobretot quan et diuen que estàs de puta mare. S’ha acabat el post-experiment-borratxera-espontani, me’n vaig a dormir.

9 comentaris:

  1. Ja és l'endemà, perdó per això de us foteu si és fa pesat, un mica grollera jo quan vaig pet.

    ResponElimina
  2. Sólo un inciso, el río ese que aparece y desaparece, el Guadiana, es más bien extremeño, no andaluz. De toda la vida, así me lo aprendí yo. Y no estarías muy borracha cuando apenas haces faltas de ortografía y frases sin sentido. Pero un poco rollo de post sí que es, sí, jijiji. Bueno, ya me explicarás en unas horas.

    ResponElimina
  3. . estaria tan bé que ens permetéssim fer més sovint aquests experiments.borratxins -espontanis- ... ja tot està prou encotillat i ens posem tantes i tantes barreres.. Malgrat l'espessor etílica, aquest post m'ha sentat com una bufada d'aire fresc.Que mola .. vaja.

    ResponElimina
  4. .. i una curiositat-tafaneria.. això del calendari..és tant-tant com s'intueix? ;-)

    ResponElimina
  5. Mac, digo extremeña, la geografía no es lo mío y la ortografía tampoco, porque esté sobria o no, el mérito siempre es del corrector del word.

    Elena, la idea era que passa si escric sense pensar-m'hi gaire i m'alegro que t'hagi agradat. Sobre el calendari, doncs, jo no sóc gens espavilada amb els sobreentesos, vaja, que no entenc la pregunta :)

    ResponElimina
  6. ei... que era una tonteria..no sé, quan llegia el post, imaginava que tenies una relació intensa amb el calendari en qüestió, tipu :avui fa trenta-dos dies que vaig deixar de fumar...fa dos dies que m'hauria d'haver vingut la regla.. coses d'aquestes..
    .. i totes aquestes cabories, sense una gota d'alcohol..( això si que és una pena..)

    ResponElimina
  7. Ahhh, doncs, no. Sóc força despitada i no compto mai els dies ni recordo les dates en que van succeir les coses.
    El calendari és per la migranya: em va dir el metge que apuntes una sèrie de coses, per saber millor les causes del maldecap i la seva freqüència. I em costa fer-ho, suposo que per això va sortir el tema ;-)

    ResponElimina
  8. I gràcies per recordar-te dels dies que porto sense fumar... se m'ha fet llarg.

    ResponElimina
  9. ja saps que el primer més és el més dur no? ara tot es farà una mica més fàcil. ânim campeona :-)!!

    ResponElimina