dijous, 8 de gener de 2009

Sense veu, sense neu


Tothom parla de neu, doncs AQUI NO HA NEVAT. Ni ganes la veritat, que ara fa quatre anys ja va nevar un dia i vam anar tot el poble en massa a fer-nos fotos a la platja, que a les 10 del matí d’un dia entre setmana el passeig semblava el metro en hora punta i ara ja tenim tots les fotos (menys el meu pare que va dir que això feia de tontos) i ja no ens cal que torni a nevar fins d’aquí posem 10 anys quan ja no ens en recordem i se'ns hagi mort el disc dur de l’ordinador amb totes les fotos, ai Déu meu, que em vaig oblidar fer-ne còpies.

Així que no cal, gràcies. I ja posats podria pujar una mica la temperatura perquè tampoc cal que la Guàrdia Urbana es dediqui a tirar sal als revolts perquè se suposa que hi ha gel, però per mi que ho fan només perquè els deu fer gràcia o potser perquè la sal està a punt de caducar-los. Però en fi, sí, un parell de graus més seria tot una mica més agradable, com per exemple la passejada per Barcelona d’ avui. (Per cert, fan rebaixes al Nespresso? Perquè hi havia una gentada atacant la botiga).

I del refredat, molt millor, gràcies. Tinc una mica de tos i em fa mal el pit, però només de tant en tant... al tossir, al empassar i al respirar. També m’estic quedant sense veu. És una sensació rara obrir la boca per parlar i que només et surtin galls. Aquesta tarda he intentat treballar sense parlar. Resultat, tinc una llista de trucades per fer demà de almenys mitja pàgina. La pròxima vegada que em preguntin la professió diré “parlar per telèfon”.

Sóc una exagerada. De fet, a vegades també escric emails.

2 comentaris:

  1. Supongo que la cola de la Nespresso era debido a la promoción que estaban haciendo... Si compras más de 200€ en cafés te regalan una cena con el mismísimo George Clooney, yo pregunté si en lugar del Sr.Clooney la velada podría ser con la novía de este, que no se quien será pero fijo que debe estar buena un rato, me dijeron que no, que el cambio no era posible, que la opción sólo era con el atractivo actor, así que pasé de hacer la cola que llegaba a la puerta.

    ResponElimina
  2. Tienes razón, para cenar con George Clooney, no vale la pena. Con 200 € da para comprar algo de café y luego invitar a cenar a una chica que te guste y hasta tomar unas copas.

    ResponElimina