dimarts, 6 de gener de 2009

Ostres, un tomàquet que parla!

Jo només em constipo un cop l’any com a màxim, però deu per ser la falta de costum que visc cada símptoma com si fos la fi del món. L’estadística és de 2’1. ¿Recordeu la conversa a l’ascensor del Jack Lemon i la Shirley Maclean a la peli de El apartamento? Algo així com que sóc una insolidària perquè si només tinc un refredat a l’any algú altre ha de carregar amb el que a mi em falta per arribar a la mitja i per culpa meva a aquest algú li toquen 3’2 constipats anuals. Vist així, sóc una mala persona. I vist des d’algun altre punt de vista, potser també.
Dos tomàquets a la nevera i un li diu a l’altre:
- Ei, escolta
I l’altre respon:
- Ostres, un tomàquet que parla !

Sempre que estenia la roba perquè s’assequés, pensava que les peces de robes estaven vives, que sentien i fins i tot que em parlaven. Ja fa temps que vaig deixar d’imaginar-m’ho perquè m’angoixava clavar-los pinces a éssers vius. Ara només tinc una bola del poder màgica i una planta que em saluda quan arribo a casa.
Passava un home per un carreró, quan va sentir que deien
- Quinze, quinze, quinze
Ja de més a prop, va veure un petit forat i es va acostar a mirar. Aleshores, van començar a dir:
- Setze, setze, setze

¿No seria guai penjar-ho al blog i que aquest fos capaç d’anar comptant, els que es paren a llegir-ho? Perdoneu l'acudit, però és que a vegades quan llegeixo blogs em sento una mica com mirant pel petit forat, amb l'altre gent comptant, un altre babau, un altre babau...
Tinc el cap espès i les orelles tapades, plego.
Error el teclat no funciona. Pulseu F1 per continuar

6 comentaris:

  1. Hola, bé doncs jo soc de les que faig la mitja per culpa teva, ja en porto dos de constipats un el mes passat i l'entrada a l'any ha estat espectacular, des de el día 1 fins avui el porto al llit.
    També soc una babau perque vaig mirant els blogs de la gent...
    Però em dona igual hi ha coses pitjors...un constipat es cura al cap d'una setmana i llegir blogs es divertit.
    Et recomanopel constipat: mel amb suc de llimona y aigua, tot això mol calen.
    Per sert, aprofita el constipat per deixar de fumar, es una de les millors maneres de dixar-ho, el fum molestos per la gola, mal de cap, etc. fum...excs excs..
    Petons amb un estornut i una mica de tos... no hi ha problema de contagi...aquests virus per internet no es passen.

    ResponElimina
  2. Una bola de poder mágica y una planta que te saluda cuando llegas a casa??? y eso sin hacer mención de la ropa que está viva!!! no habíamos quedado que el alcohol este año no iba a poder contigo?!?!?
    El chiste de los tomates... sin comentario.
    ;-)

    ResponElimina
  3. ... Jo vull foto del rebedor!!! i l'altre.. que ves a saber quines són aquestes pastilles que et deixen fora de circulació 8 hores i no enganxen...ja saps com es diu aquest metge ..desconfia si el seu nom comença per s..

    ResponElimina
  4. Anónima, tens raó, amb el refredat m'han passat les ganes de fumar. Provaré això del suc de llimona i la mel. Gràcies i petons.

    Th, a ver que tal este: van dos granos de arena por el desierto y uno le dice al otro:
    -Schhh!!! Me parece nos siguen.
    Mejor? :-)

    Elena, si vols li faig una foto a la meva planta però t'aviso que la tinc molt ben ensenyada i no parla mai amb desconeguts. Et deixo, que la planta m'està dient que ja em toca una altre pastilla. ;-)

    ResponElimina
  5. Para tu colección:
    Qué le dijo un techo a otro techo?
    Techo de menos.

    ResponElimina
  6. Jajaja! Gracias, me ha encantado.

    ResponElimina