dijous, 19 de febrer de 2009

Moment actual: dia, notes, edito post, publico.

M´he comprat una petita llibreta que porto a tot arreu i vaig prenent notes. L'altre dia vaig escriure:

10:07 Esmorzar, diari, botiga a BCN que tanca. A la foto es llegeix cartell Fabrica de peines. Artículos de tocado. La notícia seria que seguís oberta.

12:00 Buf, buf, buf (i no estic cridant al meu estimat client Buf)

14:30 Dino sola perquè tinc síndrome d’Eucaliptus, perdó Èdip, a la inversa (Macbollix dixit). Traduït: segueixo enfadada amb el meu pare.

15.13 Televisió, notícies, ministre Bermejo diu que va anar a caçar per gaudir de la natura. Veig cérvols morts. M’hauria quedat més tranquil·la si hagués dit que hi havia anat per conspirar contra el PP.

16:45 Autovia, prostituta remena el cul. Quina son que fa conduir a 80 km/h!

17:15 Vinçon, miro llibretes Moleskine. Publicitat diu que les va utilitzar Hemingway. No m’agrada Hemingway. Passo.

17:16 Vinçon, coixins gegants ! Somio una sessió gestàltica amb un d’aquests, quina passada!
Foto mòbil:


17:55 Fulletó publicitari de psicòlegs de la competència, diu tractem addiccions a Internet. Sense comentaris.

19:05 Tinc un jo punyetero i un jo fart de que li facin la punyeta.

19:20 Què bona que està aquesta clara!

20:00 M’ho sembla a mi o aquesta conversa ja l’hem tinguda? És igual és divertida de totes maneres.

20:55 Cotxe, Balmes, miro finestra, centre estètica, cartell Sense Pels. Tu també vindràs aquesta tardor. M’ ho sembla a mi o estem al hivern?

22:06 Casa, i amb això es pot escriure un post?

2 comentaris:

  1. Ya ves que sí.Contestando a la de las 22.06.
    Y a mí me ha gustado.
    Un beso.
    X

    ResponElimina
  2. X, que ilusión que te hayas decidido a escribir!! Gracias. Un beso

    ResponElimina